lördag 6 februari 2016

Tidningen SK sydkusten.

Nu när vi lämnat Estepona och kört mot en stellplats i Sanlucar de Barrameda,
                                          N 36 45 42  W 006 23 45
välkomnar Unni o Tore oss med tidningen SK som innehåller ett reportage om Caminito del Rey.  Direkt efter välkomstkaffet börjar jag läsa, då nyfikenheten är stor och vi precis varit i Ardales och kollat lite grand. 
Reportaget inleds med följande bild.
 Är ni intresserade att läsa mer om El Camino?









Texterna går lite omlott med det blir ibland på det viset när man ska få med all text. Jag hoppas i alla fall att ni får lite mer info via denna artikel och att äventyrslysten  vaknar inom er. 
Tillsvidare ha det gött
We 4

3 kommentarer:

  1. Googlade på platsen och hittade deras hemsida http://www.caminitodelrey.info/en/#2 , vilken häftig plats men eftersom Anders är höjdrädd är jag rädd för att vi aldrig kommer dit men kul att se på bilderna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en mycket häftig plats som jag, ,är mycket höjdrädd, hoppas ska våga bestiga någon gång. Men jag lovar inget.
      Ha det gött

      Radera
  2. Spännande! Vet rj om jag skulle våga. Gillar inte broar....

    SvaraRadera

Husbilen Helge