söndag 19 oktober 2014





Oktober 2014




Helge i Kroatien 2014


Varför heter jag Helge? Jo jag stod på Elmia 2013 och de fattade tycke för mig.  Jag fick snabbt en ny husse och matte och leveransen skedde den dag Helge hade namnsdag.   Men just nu står jag i ett garage och väntar på våren. Då kommer jag att bli hämtad och vi kommer tillsammans att planera nästa säsongs resor. Säkerligen blir det en tur ut i Europa eller till Norrland.

I morgon sticker de till Thailand där de ska vara ända till mars månad med ett kort avbrott för julfirande i Sverige tillsammans med barn och barnbarn. Kanske tar de då en sväng ut till mig för att kolla att allt är OK.

För att komma ihåg olika händelser har vi nu startat denna blogg som ett litet  IT-bibliotek. Det är främst under vår, sommar och höst som vi reser tillsammans. I somras körde vi till Kroatien. En fantastisk resa över höga berg och ner i djupa dalar. Vi får se om matte kan få en kort resume i denna blogg. Övrig tid på året tar de personbilen oftast till Tandådalen för att plocka bär. När hösten närmar sig och jag är inställd flyger de till fantastiska Thailand för övervintring.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Husbilen Helge